Regulamin zgłoszeń serwisowych

Osoba zgłaszająca usterkę/problem opisana później jako „zgłaszający” po akceptacji regulaminu zobowiązana jest do dostosowania się do zaleceń serwisanta. Zgłaszający ma obowiązek zapoznania się z poniższym regulaminem.

  • Zgłoszenia nieuzasadnione, nie podlegające gwarancji będą rozliczane jako standardowa cena usługi serwisowej.
  • Zgłaszający zobowiązuje się do zrozumiałego opisania błędu.
  • Zgłaszający ma obowiązek wykonania czynności opisanych na stronie w zakładce „Rozwiązywanie problemów”
  • Czas na podjęcie kontaktu przez serwisanta w przypadku zgłoszonego poprawnie problemu to maksymalnie 3 dni robocze.
  • Zgłaszający oświadcza, że jest świadomy zasad eksploatacji urządzeń, oraz zna zasady gwarancji urządzeń.

DANE KONTAKTOWE

BIURO

Waty.com.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Drogowców 12
42-202 Częstochowa, woj. śląskie
NIP 949 226 22 70

ZADZWOŃ DO NAS

Paweł: 502 423 025
Ewa: 509 914 800
Biuro: 575 118 606

FORMULARZ KONTAKTOWY

    Go to top