Osoba zgłaszająca usterkę/problem opisana później jako „zgłaszający” po akceptacji regulaminu zobowiązana jest do dostosowania się do zaleceń serwisanta. Zgłaszający ma obowiązek zapoznania się z poniższym regulaminem.

  • Zgłoszenia nieuzasadnione, nie podlegające gwarancji będą rozliczane jako standardowa cena usługi serwisowej.
  • Zgłaszający zobowiązuje się do zrozumiałego opisania błędu.
  • Zgłaszający ma obowiązek wykonania czynności opisanych na stronie w zakładce „Rozwiązywanie problemów”
  • Czas na podjęcie kontaktu przez serwisanta w przypadku zgłoszonego poprawnie problemu to maksymalnie 3 dni robocze.
  • Zgłaszający oświadcza, że jest świadomy zasad eksploatacji urządzeń, oraz zna zasady gwarancji urządzeń.
Skontaktuj się z nami
Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe!
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji i odpowiedzą na Wasze pytania, tak szybko, jak to możliwe.
Waty.com.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Drogowców 12
42-202 Częstochowa, woj. śląskie
NIP 949 226 22 70